OVER

OVER FLEUR

Fleur heeft ruim 15 jaar ervaring in de media vanuit verschillende (management) posities. Ze begon haar carrière bij MTV Networks (nu Viacom) en heeft daar zes jaar vanuit verschillende projectmanagement functies ervaring opgedaan. Van de organisatie van evenementen, programma’s tot 360° campagnes voor merken zoals Coca-Cola, Volkswagen, Grolsch en Beiersdorf.

Na zes jaar maakt Fleur de overstap naar RTL om haar passie voor muziek en evenementen te combineren met het commercieel aanvliegen van projecten.

In haar tijd bij RTL heeft Fleur uiteenlopende evenementen gecreëerd, geproduceerd en in de markt gezet. Binnen haar portfolio bevinden zich uiteenlopende projecten, zoals arena shows Gabbers, Let’s Dance, The Christmas Show en Chantals Pyjama Party tot theatershows met The Voice Kids. Van de beursvloer met Bright Day tot sportevenementen als Healthy Fest Weekend tot festivals zoals RTL Viert de Zomer en Ashtonia. De laatste jaren was ze manager van de gehele afdeling Live Entertainment en daarmee eindverantwoordelijke voor het volledige budget met rechtstreekse rapportage aan de directie van RTL.

Als spin in het web, met een groot netwerk, is Fleur de verbindende factor en zorgt ze ervoor dat projecten op zowel strategisch als executie vlak goed georganiseerd worden.

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.